Діти, зараз я загадаю вам загадку за допомогою якої ви самі визначити тему нашого заняття, готові?
Загадки про небезпечні предмети
Тато може їм голитися,
Хлопчик має ним дивитись,
Бо воно таке гострюще –
Може вразити болюче (Лезо)
Гостра, довга та струнка
В швачки у руках прудка,
По сорочці пробіжить
І проляже шовчик вмить. (Голка)
В простирадлі теплохід
В зморшках прокладає хід
Дуже дно його гаряче
Не торкайся, будь обачний (Праска)
Із кінця колодка
На кінці гостре (Ніж)
Запитання:
-Чи можна гратися цими предметами?
Чому?
-Як назвати їх одним словом? (небезпечні)
-Де повинні знаходитись небезпечні предмети? (Ліки, ножі, виделки, ножиці)
-Як ви користуєтесь ножиком та виделкою?
-Як ви користуєтесь ножицями під час аплікації?
-Чи можна дітям самостійно ставити чайник, каструлю на газову плиту? Чому?
-Молодці, всі ці речі люди використовують у повсякденному житті, але вони не безпечні та під час використання треба бути обережним з ними і не можна їх брати без дозволу дорослих й тільки під їх наглядом, від тоді вони перетворяться у наших друзів та помічників.
Д/ гра “ Безпечні – Не безпечні “
Діти розкладають картинки зі предметами на 2 групи за ознаками безпечні та не безпечні речі та пояснюють чому
Д/Гра «Так – ні так»
Я читаю ситуацію, якщо діти згодні, повинні казати ТАК чи НІ і чому.
1.Мама прасує білизну, маленький син бавиться біля гарячої праски
2.Бабуся в’яже шапочку, онука сидить поряд, допомагає розкручувати моток з нитками
3.Тато разом із сином майструють годівницю. Хлопчик без дозволу взяв молоток і цвях.
Чистомовка:
Ра-ра-ра, любить грати дітвора,
Рі-рі-рі, я радію також грі,
Ру-ру-ру, починаймо разом гру,
Ри-ри-ри, всіх запрошую до гри
-Молодці, ви дуже добре впорались з усіма вправами та настав час
Фізкультхвилинка:
Я всміхаюсь сонечку – здрастуй , золоте !
Я всміхаюсь квіточці – хай вона цвіте !
( ідуть по колу взявшись за руки )
Я всміхаюсь дощику – лийся ,мов відра !
Друзям усміхаюся – зичу їм добра .
Доброго ранку, діти! Сьогодні такий хороший весняний день! Я – Художник , і прийшов на галявину , щоб намалювати прекрасні весняні квіти . Ось , що в мене вийшло .
А ви знаєте, як вони називаються? (Діти називають).
А щоб краще ви пригадали квіти , пропоную вам переглянути відео про весняні квіти 🌷
Молодці! Ви добре знаєте назви весняних квітів. А ще я хочу вас запитати : чи можна у лісі кричати? ( Ні) Рвати квіти? ( Ні) Ламати гілки на деревах і кущах ? ( Ні) Залишати сміття? ( НІ) Палити багаття ?(Ні) Милуватися природою ?( Так)
Дітки ви зрозуміли, що квіти потрібні для того, щоб ними милуватися , для того, щоб вони прикрашали природу, для того, щоб їх можна було малювати. Сьогодні ви гарно попрацювали . Тому художник приготував для вас ще один сюрприз ( Художник пригощає дітей гостинцями).
- Давайте попрощаємося з Художником і нашими гостями . До побачення!.
Великодні дидактичні ігри для дітей від дівчинки Наталочки .
Хто так гарно співає?
— Коли так весело співають птахи?
— Чому не було чути пісень пташок узимку?
— Куди відлітають птахи?
— Коли птахи повертаються додому?
2. Розглядання ілюстрації «Перелітні птахи».
— Які птахи зображені на ілюстрації?
— Чому птахи відлітали в теплі краї?
— Чим вони так заклопотані навесні?
Загадку про пташку, яка найпершою поспішає повернутися додому.
Сидить птах серед гілля,
Чорний, а не вугілля,
В шпаківні гарній проживає,
На різні голоси співає. (Шпак)
3. Розглядання ілюстрації «Шпак», бесіда.
— Якого кольору шпак?
— Де він проживає?
— Як шпак співає?
— Якого розміру шпак порівняно із журавлем?
4. Птахи приносять велику користь людям: вони не тільки звеселяють їх своїм співом, але й знищують шкідників на деревах. Люди дуже чекають на повернення перших пташок і готуються до цього, виготовляють для них будинок — шпаківню. Птахи дуже вдячні за це людям.
5. Фізкультхвилинка.
Скік, скік! Всі на гілки,
Розімнемо трішки спинки.
А тепер іще крилята,
Щоб могли швидко літати.
Прошу я усіх сідати,
Будем далі працювати.
Ще пропоную пограти у гру "Яка пташка заховалася під листочком?"
-Що вам сподобалося на занятті ?
-Що нового ви дізналися ??
До побачення !!!!
Я йшла сьогодні в дитячий садок і зустріла нашу
знайому мишку Шу-шу.
Вона тримала в руках ось цей предмет крутила ,
вертіла і не знала що це?
Це Книжка. В ній живуть казки.
Дидактична.гра "Яка казка в книжці живе?
1.Курочка ряба. 2.Колобок. 3.Рукавичка. 4.Колосок. 5. Зайчикова хатка. 6. Ріпка.
Давайте підкажемо мишці Шу-шу в якій казці вона живе. Я називаю казку ,а ви
кажете :ТАК або НІ.
1.Колобок (Ні). 2. Ріпка (Так) . 3.Курочка ряба (Так). 4,Зайчикова хатка (Ні). 5.Рукавичка (Так).6. Колосок (Так).
-Чи всі книги однакові?
-Ні.
-Чим відрізняються ці дві книги? ( розміром )
Одна велика- друга маленька.
Одна товста- друга тонка.
Кожна книга має листочки
- У товстій книзі листочків скільки? ( Багато).
- А у тоненькій (Мало).
- А де ще є листочки? ( На кущах, на деревах , на квітах ).
У книжках є обкладинка.На обкладинці зображені герої казок,роблять напис
казки.
Візьмеш книжку з яскравою обкладинкою, побачиш зображення героїв і
хочеться дізнатися про їхні пригоди. І взагалі книга вчить як треба дружить.
- В якій казці дружба допомагає роботу зробити? (Ріпка).
В якій казці дружба допомагає всім зігрітися від морозу ?( Рукавичка).
В якій казці дружба допомогла вигнати злого звіра ?(Зайчикова хатка).
У книзі листки називаються сторінками. Що можна побачити на сторінках книги?
Пропонуємо вам, дітки переглянути відео
"Ведмедик Веселунчик "Світ книги"
Фізкультхвилинка:
Мишка Шу-ша просить ,щоб ви розповіли, як треба поводиться із книгами?
Дидактична. гра "Закінчи речення".Я починаю ,а ви продовжуєте.
1. Не слід книгу брати .........мокрими , та брудними руками .
2. Коли щось їси не можна.......... дивитися книгу .
3.Книгу не можна .......рвати ,м'яти , псувати , домальовувати.
4. Книгу потрібно ........розглядати ,читати , берегти.
5. Зберігати книги..........на полицях .у шафах , та ящиках стола .
Мишка вам дякує за те ,що ви їй розповіли про книгу.
Дидактична гра "Професії та їх речі"
Що за диво: все село
Білим пухом занесло.
Дива зовсім тут нема,
Це до нас прийшла… (зима)
– Чи любите ви зиму, діти?
– А хто знає вірш про зиму?
– А як змінюється природа взимку? Назвіть ознаки зими.
- Мовленнєва вправа «Що буває взимку?»:
Падає… сніг.
На деревах вже немає… листя.
Всі річки… замерзли.
Люди одягають теплий… одяг.
Діти катаються на… санчатах, ковзанах.
– Діти, а як ви вважаєте зима- це добре чи погано? Добре, бо:
багато снігу, можна ліпити снігову бабу;
сніг вкриває рослини від морозу;
дерева мають можливість відпочити;
Погано, бо:
сніг засипав усе: тварини, птахи залишилися без їжі;
слизько, можна впасти;
холодно, морозно, треба турбуватися про тепло.
Дітки а до вашої уваги цікаве повчальне відео про Святого Миколая .
Не просто слухати, а чути.
Не просто дивитися, а бачити.
Не просто відповідати, а міркувати,
Дружно і плідно працювати.
- Діти, подивіться, чи всі діти сьогодні з`явилися в мережі ? (Ні)
-А кого немає? (Сергійка).
-Як ви думаєте, чому його не має на занятті ? (Він захворів).
-Діти, а ви хворієте? (Так, іноді).
Дидактична гра: «Добре-погано».
-Діти, хворіти це погано, чому? (Так. Не можна гуляти, ходити в дитячий сад, мама дає гіркі пігулки, робить уколи, змушує лежати в ліжку).
- А я думаю, що деякі з вас скажуть хворіти це добре. Чому? (Хочеться посидіти вдома, і не йти в сад, мама купує що-не будь смачне, сидить поруч зі мною вдома, можна полежати і подивитися мультфільми)
-А до кого ви звертаєтеся, коли захворієте? (До мами, тата, лікаря).
- Зачекайте, хто до нас прийшов...
- Діти, ви дізналися, хто до нас прийшов? (Незнайка). Незнайко, ти якийсь сумний? .
-Доброго дня , малята !!!
-А я не знаю що мені робити ? Мені сумно . Хочу гратися , але не знаю в що можна пограти ?
-Незнайка ми тобі пропонуємо разом із дітками переглянути цікаве відео про різні види спору .
- А ще можна пограти у цікаву гру
Ще пропонуємо вам дітки пограти у цікаву гру
До побачення!!!
-Дітки, у нас в групі багато цікавих речей. Вони тут і на підлозі, на поличках, на килимку. Як можна назвати одним словом машинки, кубики, ляльки, конструктор?(Іграшки).
У кожної людини є своя улюблена іграшка.
- Як називається магазин в якому продають іграшки?
- Дітки, пропоную вам переглянути відео про іграшки .
-Про що було сьогодні наше заняття?
-Як потрібно поводитись з іграшками? Так правильно, не ламати, жаліти, мити, на місця складати.
Дякую за увагу.
-Діти, давайте привітаємось один до одного «Добрий день!»
-Скажіть діти, яка пора року зараз ?(осінь, але вже скоро буде зима)
Подивіться, за віконечком пізня осінь. Коли ми збираємось вийти на вулицю, що нам треба зробити?(одягтись)
Що ми одягаємо на вулицю восени ?( куртку, шапку, рукавички, шарф, теплі штанці, чоботи)
Тому що на вулиці холодно, морозно, лежить сніжок і на вітах дерев теж.
Ой, що це за шум? Що за метушня?Чуєте?
( звучить аудіо-запис голосу птахів «Синичка і горобець»)
Д/г «На гілочках пташки»
Діти, та це ж птахи!
А де ж вони?(на гілочках)
На цьому дереві сидять птахи.
Давайте з ними познайомимось?
На першій гілочці- одні, а на другій- інші. Що це за пташки?
На першій- …(горобці)
На другій- …(синички)
Як співають горобчики? (цвірінькають)
Давайте всі разом заспіваємо як горобчики.
Як співають синички? (сінь- сінь)
Заспіваймо як синичка.
Скільки горобців? (3)
Скільки синичок? (2)
Кого більше? (горобців)
Кого менше? (синичок)
Хто зверху? (горобці)
Хто знизу? (синички)
Прислухайтесь уважно! Здається, що вони сперечаються!
Горобчики кажуть, що всі пташки відлітають на зиму в теплі країни, щоб не замерзнути взимку!
А синички відповідають, що ні, не всі пташки полетять. Залишаємось ми, бо знаємо, нам допоможуть люди!
Дітки , зручненько сідайте і про горобчика віршик цікавий будемо вивчати .
-Молодці!!!
-Про кого віршик?
-Хто хотів спіймати горобчика ?
- Щоб відпочити пропонуємо порухатися у цікаву руханку
-Присилайте малята, відео як ви розповідаєте віршик про горобчика.-Бажаємо гарного дня !!!!!!!
Рано-раненько сонечко встало,
Доброго ранку усім побажало.
І я вас, дітки, щиро всіх вітаю,
Чудового настрою вам я бажаю.
Приготуйте вушка, оченята,
Сьогодні Чарівниця Казкарка
Будемо зустрічати.
-Малята, а ви знаєте хто така Казкарка? Це чарівниця , яка знає багато казок. Закрийте оченята, зараз з’явиться чарівниця
-Доброго дня, любі діти!
Гарні ви , неначе квіти.
Я прийшла погостювати,
Казочки вам розказати.
-Діти, а ви любите казки? А ось зараз я перевірю, як ви знаєте казки, відгадайте мої казки:
1. Ой, набридло на віконці
Все на сонечку сидіть,
Я візьму і покочуся,
Щоб побачити весь світ. (Колобок)
2. На городі виростала, сили набирала,
Непомітно, дуже швидко, великою стала.
Став тут дід усіх гукати та красуню рвати.
А що казку, діти, ви встигли відгадати? (Ріпка)
3. Підробив він голосок,
Став тонким співати.
Здогадалися вони:
Вовк-не наша мати. (Вовк та семеро козенят)
-Молодці, всі загадки відгадали! А ще я дуже люблю грати, хочете пограти зі мною? Приготуйте свої пальчики та повторюйте за мною.
Пальчикова гра «Рукавичка»
Мишка-матуся знайшла рукавичку,
Всіх мишеняток до неї покличе.
Хлібчика скибку дасть покусати,
Їх обійме і вкладатиме спати.
-Діти, а ви знаєте де живуть казки?
- Так, вони живуть у книжках. Я хочу вам їх подарувати. У мене є чарівна скриня з казками, ми зараз відкриємо і візьмемо з неї книги. Закрийте очі, і я скажу чарівні слова: 1, 2, 3 не барись в нашу скриню подивись!
-Малята, допоможете мені знайти мої книги?
Вони всі зникли .
Дітки, разом підемо їх шукати під веселу руханку .
Завдання вмикайте і весело грайте .
" Відгадай казки за картинками "
–Малята, а тепер давайте пограємо в гру «Знайди тінь» .
Підберіть героїв казок на їх тіні.
Запитання:
З якої казки герої?
Хто спік колобок?
Кого зустрів по дорозі колобок?
Хто з’їв колобка?
-Всі книги ми з вами зібрали у скриню.
Дякую, малята.
Я хочу подарувати вам цікаву казку
Молодці !!!
-Що це, діти? ( листочок)
А що тут написано на ньому? Зараз прочитаємо:
«Добрий день, діти!
Я приготувала вам сюрприз.
Але, щоб знайти його, потрібно виконати мої завдання. Осінь».
— Ви готові? А де ж вона сама?
- Добрий день, малята!
-Ви мене впізнали? Я буду йти цією стежинкою, а ви за мною. Добре?
Рушаймо !!!
— Якою стежкою ми підемо ? (Жовтою.)
— Якого кольору листочки на ній лежать?
— Хто це сидить і плаче? (Їжачок.)
— Що трапилось, Їжачок?
-Їжачок ніс два кошики з овочами і фруктами, але вони впали і все змішалося. Давайте допоможемо Їжачкові розікласти по кошиках фрукти й овочі.
Пропонує їжачок пограти у дидактична гра «Якого кольору?»
Осінь називає овочі або фрукти, а діти називають їхній колір або смак.
Помідор — … (червоний).
Яблуко — … (жовте).
Груша — … (солодка).
Огірок — … (зелений).
- Нам час рушати далі. Їжачок вам дуже вдячний.
Давайте пригадаємо, що ми знаємо про осінь.
— Як ми можемо сказати про неї? Яка вона? (Золота.)
— Які листочки зараз на деревах?
— Чому їх стає мало? (Листочки опадають.)
— Що приносить осінь? (Дощ, вітер.)
— Чи подобається вам осінь?
-Молодці, діти! Ви добре виконували завдання. А ось сюрприз.
-Діти, сьогодні на нас чекає багато цікавих пригод. Чи у всіх у вас гарний настрій. Покажіть який. У мене теж гарний настрій і я хочу передати його вам, а ви теж спробуйте передати його один одному і гостям.
(Звучить спів пташок)
- Що це? Де можуть так гарно співати пташки? А чи хочете ви, піти до лісу? (відповіді дітей)
- Давайте уявимо , що ми потрапили до лісу.
- Ось ми і вишли на галявину.Сідайте на пеньочки і погляньте на зображення.
- Гляньте, хто це там на дереві скаче.
Рудий м’ячик вправно скаче
з гілочки на гілку.
— То не м’ячик, — кажуть діти, —
ми впізнали … (білку).
-Давайте ближче подивимося на білку.
-Погляньте яка вона гарна. Яка в білочка шерстка? А хвостик? (відповіді дітей).
-А де живе білочка? (відповіді дітей).
-На зиму білочка утеплює своє дупло сухим листячком, пір’ям. Білочка запаслива, на зиму у дуплі вона робить великі запаси.
-Візьміть горіх або шишку і покладіть на долоньку.
Самомасаж та вправа з профілактики порушення зору.
-Давайте пограємо з горіхами та шишками:
- діти затискають горіх або шишку в кулачок однієї, а потім іншої руки (5 разів);
- прокотіть між долонями вгору-вниз, вправо-вліво (5 разів);
- зробіть кругові рухи по долонях (5 разів);
- витягніть праву руку, великим і вказівним пальцями візьміть шишку або горіх і повільно відведіть руку вправо, вліво, зробіть кругові рухи рукою і уважно стежте очима за ними, не повертаючи голови, так як роблю це я (виконує разом з дітьми).
У вас дуже добре все вийшло. Покладіть горіхи і шишки в кошичок і залиште їх білці.
-То чим полюбляє ласувати білочка? А ще що їсть лісова мешканка? (відповіді дітей).
Пропоную трішки відпочити і про білочку цікавий віршик послухати
Бесіда:
- Про кого йдеться в вірші?
- Якого кольору кожушинка в білочки?
- Де білочка живе?
- Що їсть білочка?
- Забарились ми з вами у лісі. Час нам повертатись .
- Де ми сьогодні були? (відповіді дітей).
- Кого зустріли в лісі? (відповіді дітей).
- Як ви думаєте, білочці холодно взимку? Чому?(відповіді дітей).
- Так, білочці не холодно, вона має теплу шубу і утеплює своє житло на зиму. То як називається хатинка у білочки? (відповіді дітей).
- Що вона полюбляє їсти? (відповіді дітей).
До побачення !!! Гарного дня !!!
- Так приємно любій мамі відпочити на.... (дивані )
- Сорочки, білизну, шарфи ми повісимо ...( у шафу )
- Чашка й блюдечка малі стоять на обідньому ...( столі)
-Що це? (диван- дивани) -Молодці дітки!!! Лялька Оленка вам дякує за допомогу. Тепер вона знає, як їй облаштувати нову квартиру , розставити меблі по кімнатах . |
Доброго ранку, рідний наш дім!
Доброго ранку, діткам усім!
Доброго ранку, сонечко ясне!
Доброго ранку, садочку прекрасний!
Вліво – вправо, вліво – вправо,
Оберніться – погляньте,
Одне одному всміхніться!
-Сьогодні наші ляльки занадто довго сплять. Розбудімо їх!
-Розбудімо ляльку Олю. Спочатку скажемо пошепки: «Олечко, прокидайся!» Прокидається наша лялечка? (НІ)
-Тепер скажемо тихенько, але вже голосніше: «Олечко, прокидайся!» Ні, спить іще Олечка. Скажемо голосно: «Олечко, прокидайся!» Ось і прокинулася Олечка.
Лялька Оля пропонує пограти у цікаву гру.
Гра «Один – багато»
Потрібно назвати частини тіла ляльки , а ви діти повинні називати у множині:
Рука – руки, нога – ноги…
Око-очі ,вухо- вуха.
-Ще лялька Оля пропонує відповісти на запитання:
-Де стрічки у ляльки?
-Де туфлі?
-Де шкарпетки?
-Що лялька вміє робити? (Вона вміє співати). Розкажіть, як ви з нею граєтеся.
-У нас у групі багато цікавих речей. Що на поличка ?
Дітки називають їх.
-Ці іграшки однакові? (НІ) Вони різні.
Іграшки бувають різних кольорів, розмірів, зроблені з різних матеріалів.
Орієнтовні відповіді:
М’ячик (який?) – круглий, червоний, гумовий…
Кубик (який?) – квадратний, (червоний, зелений, жовтий)…
Машина (яка?) – металева, іграшкова, зелена…
Молодці малята!
Я вас вітаю усіх!
Будемо з вами, співати й радіти,
Буде лунати наш сміх!
То ж усміхніться і будьте здорові!
Гарні й щасливі усі!
Я вас люблю, ви найкращі, чудові —
Квіти в ранковій красі!
Послухайте історію,що сталась в молодшій групі дитячого садка.
"Хіба так граються?"
-Хто прийшов до молодшої групи?
(До молодшої групи прийшли Сашко та Альоша)
-Куди вони підійшли?
(Вони підійшли до іграшок)
-Скільки іграшок було у групі?
(Багато)
-Як повівся Сашко?
(Він підбіг до лялькового куточку та набрав купу іграшок.)
-Що він сказав дітям?
(«Не чіпайте,не беріть,я в іграшки граюсь!»)
-Що робили діти в цей час?
(Вони стояли та дивились на вихователя)
-Хто така Віра Василівна?
(Вихователька)
-Чи вам сподобалась поведінка Сашка?
-Який Сашко?(Він не вихований)
Дітки!Якщо і трапилась біда ,зломалася іграшка,зверніться по допомогу до старших,дорослий обов’язково полагодить її,і нею можна далі грати.
-Хіба можна ламати іграшки?
-Як необхідно поводитись з ними?
-Коли пограли іграшками куди їх слід ставити?(Відповідь)
РУХАНКА " Привіт, привіт!!"
Бажаємо гарного дня!!!
До нових зустрічей!
Добрий день !!!
До Вашої уваги гра
"Що переплутав художник?"
21.05.2020 р.
"Вишиваю вишиванку", за допомогою мнемотехніки.
Доброго ранку наші любі дітки! Я пропоную вам переглянути відео заняття .
- Хто є берегинею сімейного вогнища ?
- Яка ваша мама?
-За що ви її любите ?
- Який тато?
- Чи є у вас бабуся,дідусь ?
- Як ви їм допомагаєте ?
13.05.2020 р.
08.05.2020 р.
27.04.2020 р.
В.Сухомлинський
22.04.2020 р.
Нам сподобалось. Супер!
ВідповістиВидалити